Gyakran ismételt kérdések - Benefitt webshop
Kosár tartalma (0 termék)
    Külföldön élek, hogyan és milyen költséggel tudok rendelni?

    Egyelőre csak magyarországi címre teljesítünk megrendelést.

    A csomagok szállítását a GLS Hungary végzi. A 13:00 óráig leadott rendeléseket másnap reggel 8 és este 20 óra között, két alkalommal – szükség esetén telefonon egyeztetve - kísérlik meg kézbesíteni. Mód van az időzített kézbesítést kérni a futárral való egyeztetés során.

    Kérjük, jelezze felénk e-mailben – reklamacio@interherb.hu – illetve telefonon +36 70 452 2560 telefonszámunkon. Nyomon követési lehetőségünk segítségével tájékozódunk csomag helyzetéről, majd Önt is informáljuk.

    Megrendelését 48 órán belül, a megadott e-mail címre küldött elektronikus levélben visszaigazoljuk. Kérjük a visszaigazolást minden esetben várja meg. Kollégáink ellenőrzik a megrendelését és visszaigazolásban tájékoztatjuk a termékek állapotáról, a kiszállítás időpontjáról és az esetlegesen felmerülő szállítási költségekről. Amennyiben a visszaigazolás az adott határidőn belül nem érkezik meg Önhöz, nem köteles a terméket megvásárolni vagy a szolgáltatást igénybe venni.

    Házhoz szállítás esetén: 

    A csomag kézbesítését a GLS Magyarország végzi. A kézbesítés a rendelés leadástól számított 1-3 munkanapon történik. A kiszállítás megkezdéséről e-mailben értesítjük.

    A kézbesítés költsége 2 kg súlyhatárig bruttó 1350,- Ft Az ezt meghaladó súlyú termékrendelés esetén a szállítási költségről külön tájékoztatást küldünk.

    A szállítás 9000 Ft feletti rendelés esetén ingyenes!

    A BGB Interherb Kft. fenntartja azt a lehetőséget, hogy esetenként a GLS Magyarországtól eltérő futárszolgálatot alkalmazzon.

    A BGB Interherb Kft. csomagküldő szolgáltatásának működési területe Magyarország egész területe. Mivel külföldre nem áll módunkban szállítani, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy az adott országban cégünk rendelkezik-e kereskedővel, illetve lehetőség van-e a termékek eljuttatására. Megértésüket köszönjük.

    A termék(ek) árát, és a csomagküldés költségét utánvéttel fizetheti. Az utánvét megfizetése készpénzben vagy bankkártya terminálon keresztül lehetséges. 

    Webáruházunkban leadott rendelés esetén sajnos átmenetileg nincs lehetőség személyes átvételre. Termékeink megvásárolhatóak a HerbaHáz áruházaiban. 

     

    Jelenleg kizárólag GLS Hungary általi szállítással tudjuk a rendeléseket teljesíteni.
    Amennyiben ettől eltérő az igénye, kérjük, jelezze e-mailben – info@interherb.hu – illetve telefonon +36 70 452 2560 információs telefonszámunkon.

    Hogyan tudok fizetni?

    A termék(ek) árát, és a csomagküldés költségét bankkártyával előre vagy utánvéttel fizetheti. Az utánvét megfizetése készpénzben vagy bankkártya terminálon keresztül lehetséges.

     
     
    A termékek üzletekben hol találhatóak meg?

    Referencia áruházainkban, a HerbaHáz áruházaiban van lehetőség vásárolni.

    Iratkozz fel!

    Feliratkozás után értesülést kapsz az újdonságainkról, legújabb hasznos ötleteinkről.